PRAKTIKDAG NUMERO UNO

Godmorgon på er :)
Jag fick min efterlängtade sovmorgon och nu sitter jag framför datorn, halvfixad, och försöker fundera ut vad jag vill äta till frukost... hm. Något nyttigt kanske... havregrynsgröt? Får fundera vidare på den.




Denna dagen kommer alltså börja kl 13.30 med sång- och pianolektioner. Vad jag vet ska jag nog mest vara med på lektionera domhär första dagarna och sen kunde jag eventuellt få hålla i uppsjungningar och sånt om jag ville :)



Senare mot eftermiddagen är det teater på schemat. Jag har ingen aning om vad jag ska få göra där eftersom jag själv inte är så insatt i teater, men det blir nog kul! Jag tror nämligen att jag kommer ha mina gamla teaterkompisar från när jag var med i en musikal i grundskolan ;) Haha skumt att jag kommer vara med som "lärare" eller "observant" på det...

Nej nu ska jag få något i magen och sedan ska jag ta mig tid och fixa naglarna innan jag drar mig till kulturskolan!

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: DU ÄR!

2010-02-16 @ 09:19:55
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0