PROVJOBBAT - CHECK!

Förlåt för att jag uppdaterat dåligt både igår och idag, men har haft mycket i tankarna! Bland annat för att jag provjobbade på ett café i rönninge idag :) Det gick väldigt bra tror jag och det kändes trevligt och kul att jobba där, så jag hoppas att jag får ett ja när dom ringer i veckan när dom bestämt sig...

Just nu håller jag på att kolla kryssningar under helgen v.8 då älskling kommer hit :) Vi kommer ju inte spendera alla hjärtans dag tillsammans, så vi vill kompensera upp det med kryssningen dårå. Skulle vara hur mysigt som helst! Synd bara att vi inte kan åka själva då vi är under 21 år, så vi måste få med oss antingen mina föräldrar eller mormor ;)

Jag har några bilder från grällsta på lager också, här kommer några som sammanfattar helgen:


Påväg till Sala station... ;)


Jag på Iza och Linnea på Emil :) <3


Unns party-trick! haha <3


Hästarna har möte i hagen.


Jag och Linnea har sökt jobb som lägerledare på grällsta när det är ridläger på sommaren, så håll tummarna för att vi får jobbet! OCH såklart för att jag ska få jobbet på cafét! ;)

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till bästa bästa Steffi! <3<3<3<3

2010-02-02 @ 20:20:27
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0