SNÖKAOSET

Det är ju helt otroligt att det kan falla ner såhär mycket snö i detta avlånga land! Innan har man bara sett snöblandad regn här i Stockholm och då har man suttit och hoppats på mer snö till vintern... nu sitter jag i desperation och ber långa böner om att slippa denhär vita skiten.


Varför så arg på den vita snön nu, undrar väl du som läsare? Jo, såhär är det. Oscar kommer upp till Stockholm idag och jag börjar oroa mig för om han ens kommer fram alls då hans tåg är inställt och nu sitter han och väntar på att nästa ska gå. På nyheterna visade dom bilder från sj-trafiken då alla tåg står stilla och jag börjar blir rätt så lack på hela situationen. Men... jag får hålla modet uppe och hoppas på att han kommer fram trots allt. Jaja.

I all min frustration satt jag och kollade runt på FB för att hitta något intressant och tänka på något annat, och då hittade jag detta citat som fick mig att börja små-le. "Mygg är som barn. När de är tysta vet man att de har något fuffens för sig." Hur sant är inte det? Haha.

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha ååh vilket citat! :D

2010-02-22 @ 19:42:48
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0