VAD GÖR MAN INTE FÖR SJÄLVKÄNSLAN?

I det tidigare inlägget nämnde jag mitt dåliga humör och strax efter det bestämde jag mig faktiskt för att åka hem. Väl uppe i liljeholmen missar jag precis tvärbanan och går ännu mer bedrövad in på gallerian "liljeholmstorget" för att pigga upp mig i väntan på nästa.
Självklart kunde jag inte hålla mig ifrån att kika i affärerna och tillsist fastnade jag inne på Gina Tricot. Och jag kom ut en timme senare med tre plagg i påsen. Alla från Gina förstås. Om jag mådde något bättre efter det? Ja.


Trekvartsjacka - 299 kr.


Volangtunika - 99 kr. Rea!


Bomullsleggins med "jeanslook" - 99 kr.

Nu väntar beställd mat från Salems thaikök, så det blir att frossa i vegetariska vårrullar med ris och sötsur sås... mums!

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

Fina köp :-)

Shopping gör så att man mår bättre!

2010-02-03 @ 21:13:25
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Oscar

Du kan vara min vårrulle<3 ;)

2010-02-03 @ 21:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0