ETT UNDANTAG

Igår kväll kom vi hem seeeeent efter nybrokajen men inte gick vi och la oss för det inte ;) Våfflor med glass och sylt väntade på oss så det satt vi och tröck i oss vid kl 01.00! Haha vi alltså...

Imorse när vi vaknade till larmet så snoozade vi i typ 1 timme och missade alltså tunnelbanan och eftersom att det var snökaos ute så blev vi mer sena än vi hade tänkt. Menmen man kan inte alltid vara i tid! Dessutom var färden till tunnelbanan ett av det roligaste jag varit med om! haha, Linnea ramlade typ 20 meter från huset och sedan ramlade Anna på en skogsstig och gled ner baklänges på magen! HAHA! Själv ramlade jag inte, men råkade ut för en annan incident som inte nödvändigtvis ska tas upp här på bloggen ;)


Jag och Victooooorriiiaaa :) <3


Jag och Linneeeuuuuussss :)<3

Snart har vi kör och ikväll när jag kommer hem ska jag börja packa till grällsta (vi åker på fredag!). Jag ska även färga mitt hår några nyanser mörkare :) Ni ska få se resutatet imorgon!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Amanda

ååååh vad ska du göra på grällsta ? :)

2010-01-28 @ 20:25:03
URL: http://gyllenpanzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0