FREDAG I MITT HJÄRTA!

Äntligen fredag! Jag har haft olika anledningar till att längta till helgen, men denna gång har jag en speciell anledning då Oscar kommer hit! :) Jag ska alldeles strax börja dra mig mot södertälje och möta upp honom.

Här kommer iallafall dagens outfit i lite olika poser... jag och Anna hade lite kul under lektionstid kan man säga... ;)


Top - H&M
Midjekjol med "orm-mönster" - JC
Tights - H&M
Scarf - MQ


Efter att jag åkt och mött upp älskling ska hela familjen ut och äta på en italiens restaurang här i Salem som heter "Passione". Ska bli jättemysigt och jättegott, deras mat är verkligen helt underbar!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

<3<3<3<3

2010-01-23 @ 11:49:09
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHAHAH jag dör, gud så rolig... en parodi av alla "dagens"



Jag googlade precis "dagens outfit" och fick upp denna bild, tycker den är klockren! Du har liksom gått loss på den.



Jag ska göra ett skämtinlägg på bloggen.. får jag låna din bild :D looovar att inte länka eller nämna ditt namn :D



Kram

2011-09-07 @ 16:05:39
URL: http://miccawhite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0