FREDAGSMYS!

Och så var det fredag igen! Hur skönt som helst (även om jag bara gått 2 skoldagar denhär veckan) haha. Just nu sitter jag i skolan och väntar på att Anna ska bli klar med sitt möte med en lärare angående högskolasökningar.
Sedan ska vi bege oss mot Tumba då jag ska sova hos min bejbi ikväll :) Mina föräldrar åker till landet, så vi fick hitta en lösning lite snabbt, men det gick bra som tur var!

http://www.vastmanland.se/filarkiv/nya_bilder/aktiviteter/vandra%20paddla%20cykla%20rida/ridning/sala/flygbild.jpg
Sommarjobb?

På vägen ska jag posta ett brev, nämligen en ansökan om sommarjobb på Grällsta ridcenter :) Jag hoppashoppashoppas jag får jobbet då jag inte kommer ha råd att åka på ridläger detta år. Jag ska försöka lägga undan så mycket pengar som möjligt då jag ska flytta till falkenberg och kanske kommer få det knapert med pengar innan jag hittar ett jobb. Sen är det tänkt att jag och Oscar ska ge oss ut på en solresa i sista minuten nångång i höst! :) Kanske Dominikanska Republiken...?

/S.H


Kommentarer
Postat av: Amanda

ska du fortfarande hyra häst?

2010-01-10 @ 16:07:38
URL: http://bilancioni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0