PROJEKTRAPPORT!

Yes, denna kväll har jag ägnat mig åt att skriva på projektrapporten och nu när jag suttit med den i 2 timmar känner jag själv att jag förtjänar en paus så jag kan fortsätta imorgon. Nu ska jag sjunga lite på låtarna som vi har i sångensemblen innan jag är klar för ikväll :)


Jag har varit riktigt trött idag och ska därför satsa på att lägga mig tidigt, vid typ kl 21.30, så jag är piggare imorgon. Jag har ju trots allt terminens första sånglektion imorgon bitti! Jag ska börja sjunga en låt av USAs idolvinnare Carrie Underwood som heter "cowboy casanova". Ska bli intressant att se hur mycket jag klarar av att sjunga imorgon då jag varit så krasslig på sistone, blir hes såfort jag sjungit i mer än 30 sekunder...

Men nu ska jag sätta igång med det sista plugget innan jag bänkar mig framför TVn och "Svenska Hollywoodfruar"! Haha jag bara älskar det programmet...

/S.H


Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHA nej du skojar! det är typ en av mina favvosar just nu xD jag har blivit en cowgirl ;)

2010-01-12 @ 20:48:07
URL: http://sufias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0