SLUT PÅ DENNA VECKA!

Åså var det måndag imorgon igen... känns inte jättetungt, men jag skulle nog föredra mer helg om man säger så ;) Imorgon ska jag dessutom hålla i uppvärmningen på danslektionen och det har inte lämnat mina tankar ifred en sekund under hela helgen... är lagom nervös kan jag tala om!

Idag har jag bara tagit det lugnt igen, det var först på eftermiddagen som jag pallrade mig ut för att handla en sväng med mamma. Annars har jag spenderat större delen utav dagen framför datorn då jag planerat min dansuppvärmning och fixat lite andra grejer samtidigt som det finns bloggar att läsa! haha.

Men snart ska jag gå och lägga mig, ska först boka tågbiljetter till grällsta! :)

/S.H

Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: nej jag har varken tid lr råd! men det vore kul :) just nu satsar jag på att köpa hund ist, lr ja det är mamma som ska köpa hund men jag tjatar för att det ska gå lite fortare ;)

2010-01-11 @ 09:51:03
URL: http://bilancioni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0