TAJM TU SLIIP!

Haha ÅH vad jag älskar "Svenska Hollywoodfruar"! jag blir lika glad varje gång jag ser det programmet, haha. Samma sak med Maggan och Gittan från "Ullared" Lite extra krydda på kvällen liksom! ;)

Jag satt och smsade med min älskade Linnea innan programmet började och det ser ut som att det blir en kväll med bruden på lördag! Vi ska se om vi kanske kan skrapa ihop två hästar och dra ut på en ritt barbacka i thermobyxor. Hoppas! Skulle va så jäkla kul! :)


Håll i dig!!

Nu ska jag lägga fram kläder till imorgon och sen sooova. Godnattpuss!
(en extra godnattpuss till min saknade älskling! idag är det bara 10 dagar kvar tills du kommer!<3)

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad kul för er om ni kan rida ju! :-)

2010-01-12 @ 23:21:16
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Amanda

svar: det ska jag göra! ska kolla på söndag om jag kan få ett ridschema för terminen. vill helst inte missa någon lektion för vi har fått en sånn himla bra lärare och man utvecklas verkligen nu, och det kostar ju rätt mkt ridskola.

och sen är det det här med om vi skaffar hund. men jag ska kolla upp det så fort jag kan för det vore verkligen skitkul!

2010-01-13 @ 10:03:02
URL: http://bilancioni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0