WORKOUT!


Martina-snyggot! <3

Ojoj, är helt slut nu efter morgonens danslektion... Att jag sovit i endast 5 timmar är väl kanske en bidragande faktor till att jag är lite halvt borta i huvudet? haha. Gårdagen var nämligen en lite roligare torsdag än vanligt; Martina kom hem till mig på middag och sov över :) På kvällen drog vi till Salems simhall och motionssimmade några längder och tog sen en lååång bastu och dusch. Hårinpackning och peeling hade vi med oss, så man kände sig underbart fräsch efteråt! Och som grädde på moset hade mamma gjort ugnspannkaka med te, så vi tog en fika framför TVn för att varva ner efter workouten!
Att ligga och babbla till halv ett på natten hör ju också till, och det var jättekul för vi pratade massa gamla minnen och störda grejer vi gjort! haha som t.ex. när vi gick i sjuan och var helt galet kära i två killar i nian och verkligen följde efter dom vart dom än gick i skolan! hahah herregud, jag börjar nästan skratta i skrivade stund bara för att jag minns det så väl!

http://www.grapevinetexas.gov/Portals/0/dreamstimeweb_216865%20lap%20swimming%20swimmer.jpg
Tänk om man var såhär tannad och simkunnig?

Det var iallafall hur mysigt som helst och måste göras fler gånger :) Jag tycker man ska unna sig lite roliga saker även på vardagar och inte spara allt till helgen, det blir lätt att veckorna blir så himla tråkiga annars!

/S.H

Kommentarer
Postat av: emelie

Va bra :) nja sådär är lite förkyld ;/

2010-01-15 @ 18:36:33
URL: http://emelietheorin.blogg.se/
Postat av: Oscar

Jag är tannad och simkunnig ;)<3

2010-01-15 @ 19:13:34
URL: http://oscarberander.blogspot.com
Postat av: Anna

Håller med! Vardagarna ska va kul också :-)

2010-01-16 @ 17:29:15
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Martina

Aww... sötnos :D det var skitkul och precis vad jag behövde. Blir verkligen något vi får ta och göra om :) tihi <3<3

2010-01-18 @ 10:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0