I LOVE RHODOS!!

Tjaa alla snyggingar darhemma! Nu ar jag pa rhodos och kunde antligen fixa sa att jag kunde komma in pa facebook for forsta gangen denhar resan :) Och sjalvklart ville jag ocksa skicka en liten halsning genom bloggen!

Har ar livet heeeelt galet! Vi steker pa stranden hela dagarna och partar galet hela natten. Sover i genomsnitt 4-5 timmar per natt och gar upp kl 9 pa morgonen for att inte missa hotellfrukosten... inte for att den ar supergod, men det ar iaf frukost ;)

Forsta intrycket av hotellet var bara PANIK. Det ar ratt litet, korridorerna ser ut som en fangelsehala, varan duschslang har gatt sonder och var hotellvakt sitter och sover i lobbyn nar vi kommer hem pa natterna, HAHA!! Men nu har jag vant mig och tycker att hotellet ar helt okej faktiskt :)

Maten har ar helt underbar! Vi ater pa fina restauranger varje kvall och tar lite lattare luncher. Jag har testat Moussaka for forsta gangen och det var asgott! (Jag bad om att fa vanligt notkott och inte lammkott i den och det gick sa bra sa!) ;) Souvlaki, tsatsiki och grekisk sallad har aven det slunkit ner och det var lika gott! Ikvall blir det pasta carbonara for mig for tredje gangen, den ar helt underbart god har alltsa!! Ska ata lite at min lille lille lille bror ocksa da han alskar den lika mycket som jag! ;D

Nu tar internettiden slut har alldeles strax sa jag maste avrunda nu. Nar jag kommer hem till sverige igen aker jag direkt till grallsta och jobbar sa ni kommer inte hora mycket av mig, sa ni vet ;)

Ps. JONATHAN: Paradise Hotel-Patrik ar har och vi festar gaaaaalet med honom ;) 

KARLEK!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Mamma

Njut nu sista dygnet i värmen!! Isbjörnarna springer runt i Sverige!! Kallt och regnigt i hela Sverige.. kul att man bor här ;-((((



kram kram

2010-06-18 @ 07:37:08
Postat av: Therese

Hej Stephanie, vet inte om du kommer ihag mig..jag ar gammal klasskompis med din mamma :) Vi traffades i Trosa for nagra ar sedan. Vilken haftig blogg du har!! Jattefina bilder och jattekul at lasa....ha en skon semester och njut av varmen! Kram Therese

2010-06-18 @ 19:41:49
Postat av: Therese

...forsokte hitta dig pa Facebook men lyckades inte...

2010-06-18 @ 19:43:03
Postat av: Anna

Tack vännen!!!! <333

2010-06-29 @ 19:04:19
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0