MITT FÖRSTA INLÄGG...

... som nybliven student, arbetslös och med min nya mini-laptop! ;) Hur underbart är inte det då? haha.
Jag har inte bloggat på ett tag och det har varit väldigt mycket så de senaste 2 månaderna, det är nog till stor del för att jag har haft så fruktansvärt mycket i tankarna och inte velat dela med mig av allt i bloggen. Nu däremot när studenten är avklarad känns det som att en stor sten släppte och att jag fått denhär nya datorn kommer ju också bidra till fler inlägg ;) Yey!

Bilder från studenten kommer jag inte lägga upp här på bloggen då det är otroligt mycket bilder i väldigt stort format då dom är tagna med systemkamera. Foton finns att se på Facebook för den som vill titta ;) Jag kan iallafall sammanfatta studentdagen med att säga att det var den bästa dagen i mitt liv hittills. Utan tvekan. Och jag vill tacka Stockholms Estetiska Gymnasium för alla dessa 3 underbara år av käääärlek! Tack också för en jättefin och lyckad mottagning och tack för alla fina presenter! :)


Den enda bilden jag har på min dator änsålänge ;) Togs igår!

Denhär sommaren kommer bjuda på massor och jag kommer knappt vara hemma, så att jag fick en liten laptop är ju helt perfekt så dom som vill kan hålla sig uppdaterade om vart jag befinner mig.

Här kommer en liten planering på hur min sommar kommer se ut:
12/6 - 19/6: RHODOS MED BRUDARNA!! :D
20/6 - ca 18/7: Jobba på Grällsta tsm med Linnea :D
1/8: Preliminärt flyttdatum till Falkenberg, beroende på om jag fått jobb ;)


Imorgon kommer min morbror (även kallad kalsongmannen) från Umeå hit till Stockholm och ska bo hos oss, så imorgon ska jag, han och min lillebror äta lunch på en restaurang! Mysmys. Senare mot kvällen blir det att ta med Rhodos-packningen och åka till Frida då vi ska fira henne :) Anna och jag ska sova över så vi kan åka till Arlanda tillsammans sen :) Wiiihooo!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahah snygg du är! :D

2010-06-10 @ 22:18:05
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Angelica

åh kalsongmannen! Jag minns när han jagade oss runt gården på bergsvägen och försökte sätta kalsonger på våra huvuden! :) vi var väl runt 9 år eller nåt



Hälsa från mig (om han nu kommer ihåg mig) :) <3

2010-06-11 @ 19:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0