NEWS FROM LIFE OF STEFFI!



Hallå på er, ni tålmodiga som faktiskt kollar in min blogg nu även fast jag inte hört av mig på evigheter! Jag vet inte riktigt vart jag ska börja för att ni ska förstå vad som händer i mitt liv just nu. Jag kan ju börja med att nämna att jag är hemkommen från Rhodos och jobbar nu på Grällsta ridcenter och ska göra det i nästan 3 veckor till framöver :) Jag trivs jättebra här och barnen är så gulliga. Jag ska från och med imorgon blogga varje dag och lägga upp bilder från dagen, men just nu orkade jag inte ladda upp massa bilder, hehe.

Jag kommer somsagt vara kvar här ett tag till och efter det är det planer på att återvända till Rhodos för att jobba på antingen nattklubbarna Pacha eller Cream. Jag kommer inte flytta till Falkenberg då mitt och Oscars förhållande har tagit slut, så jag blir kvar i Stockholm och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag vill inte gå in mer på det här i bloggen, utan känner att det räcker med att dom jag pratat med vet. Livet i Stockholm kommer ju inte direkt rulla på som vanligt. Som nybliven student sker mycket förändringar för mig och för första gången trivs jag med att inte känna att jag måste göra någonting efter Rhodos. Eller måste och måste... jag menar mer att jag inte riktigt känner något behov av att vara ett kontrollfreak och planera mina 3 närmsta år i livet till punkt och pricka.

Men nu är jag på grällsta och nu ska jag bara fokusera på att ha kul, vara en bra ledare och bara stormtrivas med alla fina hästar och ponnyer. Alldeles strax ska jag ner till köket för att plocka iordning kvällsmål till barnen och sedan blir det att umgås med mina fina nyfunna vänner som också är ledare här på grällsta! :)

Jag uppdaterar mer imorgon, sötnosar!

/S.H


Kommentarer
Postat av: Sofia

ja jag såg på facebook.

söta människa då får du ju tid för mig ;) TÄNK POSITIVT hö hö

2010-06-29 @ 19:29:48
URL: http://sufias.blogg.se/
Postat av: Amanda Carlström

Fin blogg :) Kommer du jobba på Grällsta nästa år också? Isf vill jag ha dig som ledare igen ;)



//Amanda på Gazela v.27

2010-07-10 @ 22:12:48
URL: http://mandazpandaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0