DAGENS PLANER!

Godmorgon! Solen tittar fram allt mer och det är ungefär 8 grader ute just nu. I eftermiddag visar det att det ska bli 10 grader och storsol! Perfekt då vi ska in till Milano för shopping idag :)


Bild från igår när vi var i Monza.


Innan jag kom hit trodde jag att 1200 kr lätt skulle räcka hela helgen, men efter att jag sett Italiens sortiment på vårkläder blir jag lika sugen på att shoppa som en pmsbrud vill ha choklad. Det finns så fina saker överallt! Och det bästa är att idag ska vi besöka flera affärer, bland annat Pull and Bear, som har med budgetpriser på sitt sortiment ;) Love.

Nu ska vi äta frukost och sen drar vi!

/S.H


Kommentarer
Postat av: Oscar

Om du känner för det kan du få din födelsedagspresent nu om du hittar något ;) <3

2010-03-05 @ 15:59:50
URL: http://oscarberander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0