EN FIKA I HUVUDSTADEN

Hej på er!
Imorse åkte jag och mamma för att lämna Oscar vid tåget i södertälje syd. Klart det känns tråkigt, men vi ses ju snart igen :) Jag har hursomhelst haft en mysig vecka.

Dagens planer blir iallafall att åka in till stan för en fika med mina vänner Anna, Veronica, Martina och några från Martinas skola som vi träffade när vi var ute på Chaplins förra helgen :) Ska bli jättekul att träffa lite nya personer också. Här kommer dagens outfit...

  
Skorta - Åhléns.
Jeansleggins - Gina tricot.
Tanktop - Gina tricot.
Armband - Complement/Guldfynd.
Halsband - Lindex.

Nu ska jag börja röra mig mot bussen där jag ska möta upp Veronica så vi kan åka in tillsammans :)

ha en bra dag!

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0