FICK JAG VERKLIGEN MED ALLT NU?



Ikväll har det blivit att packa sedan jag kom hem från stan. Det är så svårt att prioritera vad som ska och inte ska med! Nu har jag iallafall fått ihop en rimlig packning som inte väger mycket alls och det finns fortfarande plats i väskan så mina shoppingfynd från Milano får plats! ;)

Jag åker ju direkt till Anna imorgon efter att vi varit med älskade Linnea, och då måste ju packningen vara med. Så imorgon kväll blir det en tidig kväll med avslappning och bastu så vi inte är alltför trötta på torsdag morgon (natt!!) då nattbussen till våran flygbuss går runt kl. 03.00... HUH!
Men attans vad jag ser fram emot denhär resan! :D

Nu ska jag nog sätta mig framför TVn och ta något att äta då jag inte ätit en ordentlig middag ännu...

/S.H

Kommentarer
Postat av: Marie

Ni får ha det så kul tjejer:)

2010-03-02 @ 22:01:23
Postat av: Stephanie Hansson

Marie: Tack! Och ja absolut, det ska vi ha! :)

2010-03-02 @ 22:31:08
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/
Postat av: Anna

Du har nog med allt! :) Annars får du låna av lilla Anna!

2010-03-02 @ 23:30:18
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0