MÄRKS DET ATT JAG GILLAR GINA TRICOT?

Godmorgon :)
Idag var jag uppe med tuppen och är redan i skolan. Anledningen? Jag skulle hinna lämna in mitt skolschema till jobbet så dom kan ringa in mig såfort jag har en ledig eftermiddag eller slutar tidigt. Så lat som jag är, valde jag att åka bil till rönninge station med mamma i morse istället för att ta bussen som skulle gått 45 minuter senare ;) Men bra är det att jag hinner blogga nu!


Oversize T-shirt - Gina tricot.
Jeansleggins - Gina tricot.
Jacka - Gina tricot.


Dagens första lektion börjar kl 08.30 och det är dans som står på schemat! Ska bli riktigt kul då vi håller på att sätta ihop en modern kombination och jag gillar verkligen vissa delar, ska bli kul att få visa upp den på uppvisningen om några veckor!

Nej nu ska jag ta och byta om så jag inte kommer sent. Ha en underbar fredag, sötisar!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Sofia

söööt tjej! lycka till på dansen

2010-03-12 @ 08:45:51
URL: http://sufias.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

Jag har också rätt mycket kläder från Gina =P

2010-03-12 @ 12:41:39
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0