HEJDÅ, SVERIGE!



Så imorgon bitti var det dags att ta bussen till Danmark! Jag har lite blandade känslor inför resan. Klart det ska bli lite kul iallafall, men tänk om jag får bo ensam hos en jättetråkig dansk som inte vill hänga med ut och parta när dom andra ska det? Ska jag liksom åka själv då? :P Eller dedär med maten... pölsekorv? NEJ TACK. haha. Nämen jag får hoppas på det bästa... det blir nog bra på något sätt. Jag har iallafall med mig ett stort paket med kakor och en stor marabou ifall jag skulle bli serverad typ... rökt ål eller vad dom nu äter där.

Just nu är jag iallafall hemmos Linneasötot. Hon håller på att packa sin väska och snart ska vi upp till köket för att göra en massäck till imorgon. Pastasallad, risifrutti, macka och en festis blir det! MumsMums :) Innan vi kom hit skulle vi växla pengar på forex, men NÄE vi kom försent så jag hoppas busschaffisen är snäll och stannar en kortis i Malmö så jag har pengar till resan. Annars blir det väl kanske inte så bra?

Nu är det dags att få saker gjorda här. Får kicka Linnea i baken så hon vaknar! haha. Jag hoppas att jag kommer åt internet där så jag kan blogga. Kameran är med, så bilder blir det isåfall. Men om inte... så hörs vi på fredag då jag åker hem till älskling! :)

C yaa!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ha det så kul i Danmark! :)

2010-03-16 @ 09:10:25
URL: http://angeliicaax.devote.se
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

hoppas du får det roligt! =)

2010-03-16 @ 09:30:57
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

Ha så kul nu :)

2010-03-16 @ 14:45:00
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0