MONZA OCH LOFT!





I eftermiddag tog vi en promenad till Monza centrum där vi kikade i nästan alla affärer vi gick förbi. Butiker som Guess såg vi när vi passerade gatorna och tillsist fastnade vi inne på Zara och kom ut med kassar allihop! ;)
Jag hade inte med mig så mycket pengar och tur var väl det, annars hade jag shoppat upp alla mina fickpengar då jag hittade oerhört mycket jag ville bära med mig hem. Slutligen fick en leopardmönstrad scarf följa med mig hem;)


Vems kasse är störst? MARIAS...

När vi kom hem igen tog vi det lugnt och började fixa iordning oss för kvällen. Vi gick till ett ställe som heter Loft där vi åt apertivio (dvs. typ buffé) och beställde in 2 drinkar var för att fira våran resa! :)


Jag och Theo påväg till Loft. Sööööt! Leopardscarfen jag har på mig var dagens fynd!



Maten på Loft var riktigt god och det var även drinkarna! Tack för en underbar dag, tjejer! :D

/S.H

Kommentarer
Postat av: Amanda

ååååh jag är så avundsjuk!! visst är italien härligt? :D

2010-03-06 @ 19:26:44
URL: http://bilancioni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0