NÅGRA BOLLAR I LUFTEN

Sedan allt festande i Danmark har jag ju åkt på en liten förkylning... typ. Jag är bara lite snörvlig, men ändå är jag sjukt tung i huvudet. Halsen är helt okej liksom. Känns bara som att jag har feber och mina ögon är irriterade.. bu. Men imorgon är jag ledig och då ska jag bara ligga hemma och bli frisk så jag har en partyhelg att se fram emot ;)

Igår skrev jag klart min bokrecension och den är alltså inskickad och klar :) Idag ska jag börja på Svenska Nationella (muntliga delen) då redovisningen är på måndag. Det klarar jag nog. Om jag känner mig rätt kommer jag nog ändå spendera kvällen åt att kolla på Ponnyakuten på svt play, prova kläder till helgen, se på tv och sitta framför Facebook.


Bild från bussresan till Danmark. Någon som är taggad? ;)

Planerandet inför studenten börjar också bli allt mer aktuell :) Jag och Anna ska försöka fixa så att vi kan ha våran studentmottagning tillsammans i folkets hus, det skulle ju vara helt sjukt kul! :D Så det jag har i mitt studenthuvud är att få mina biljetter sålda, fixa kostym till både min och andras studentskivor, boka lokal till mottagningen, betala min del för flaket... åh herregud jag blir snurrig av att tänka på allt! haha.

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

haha jag blir också snurrig och lite knäpp! ;)

2010-03-24 @ 19:04:02
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0