NU ÄR DVALAN ÖVER

Sådär. Nu får det vara bra med slappheten här ;) Jag har varit sjukt seg efter Danmark och allt festande så jag har åkt på en mindre förkylning... men somsagt, ingen fara.

Just nu är jag i skolan och ska skriva lite på min engelska bokrecension som ska skickas in ikväll. Anna och Linnea sitter på intagningsprov för sångarna och snart ska vi väl äta lunch. Jag har massor att berätta om Danmark, men det känns som att jag bara orkar sammanfatta resan som AWESOME! Här nedan kommer en bild på hela KörB när vi var på utflykt ;) Resten av bilderna hittar ni på Facebook.


Älskade älskade Kör B!

Så... hur ska jag sammanfatta och uppdatera litegranna så ni vet vad jag har för mig? Jag var ju i Falkenberg i helgen och träffade Älskling. Det var jättemysigt och vi hade det riktigt bra :) Han kommer till mig över påsk, så redan nästa fredag får vi träffas igen! Jippi.

Denna vecka händer följande:

Mån: Jobba.
Tis: Kort dag i skolan, träffa Nils, åka hem till Veronica och plugga.
Ons: Kort dag i skolan, plugga inför Svenska nationella muntliga.
Tor: Helt ledig. Kanske jobba Em?
Fre: Kort dag i skolan. Utgång!
Lör: Rida på morgonen, fira Idas 19 årsdag med tjejmiddag och utgång!
Sön: Köpa/sälja biljetter till skivan.

Nu ska jag nog leta reda på mina söta vänner för att äta. Take care!

/S.H


Kommentarer
Postat av: Axelalm

Vi har kör på morgonen på torsdag!!!!

2010-03-23 @ 18:34:01
Postat av: Anonym

Jerry: Åh tack! bra att du sa det ;)

2010-03-23 @ 21:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0