NU ÆR JAG I DANMARK!

Haha kul att bokstæverna blir lite konstiga nær man skriver från en dansk dator... ;)
Jag bor iallafall tillsammans med Nikki hos en jættegullig tjej som heter Anne. Vi bor ca 15 min från skolan så det ær inte så långt.

Ikvæll blir det massa rep och idag blir det utflykt med hela kørB. Imorgon blir det troligtvis utgång! Yeees. Men nu kan jag inte skriva længre och jag kommer antagligen inte kunna uppdatera bloggen førræn på fredag då jag ska till Falkenberg :)

Ps. Jag har inte behøvt æta pølsekorv... Ds.

C Ya!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

låter som att ni har det riktigt bra =)

2010-03-17 @ 13:16:22
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: mamsen

Oj, va fint namn värdinnan har ;-)

Hoppas ni har det finfint!

Kram från mamma

2010-03-17 @ 15:31:43
Postat av: Sophia

Hej! Jag har en tävling där du kan vara med och tävla om smycken som jag har gjrt, du får gärna anmäla dig! =D

2010-03-19 @ 21:01:53
URL: http://sophiaforever.blogg.se/
Postat av: Axelalm

Utflugslengsler? ;)

2010-03-19 @ 21:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0