UPDATE; IDAG!

Vill bara säga att jag hade en jättemysig dag med er, brudar och killar! Vi tog en fika på Tullys och sedan gick vi lite i affärer mot kvällen. Både Martina, Anna och Veronica hittade supersnygga kläder! Det gjorde jag med, men om jag ska ha råd med Italien, Danmark, Tågbiljetter till Oscar osv så måste jag hålla hårt i pengarna och fick faktiskt lämna tillbaka en jacka som jag blev helt och hållet tokförälskad i... riktigt synd, men sant.
Killarna verkade iallafall inte så jätteglada över att behöva springa i affärer med oss... även det lite synd, men ändå lika sant! haha. Förlåt, Nils och Joakim...

Sedan bestämde sig Martina och Veronica för att dra sig hemmåt, så jag, Anna, Nils och Jocke satte oss på en pizzeria innan även vi tog tåget hem.


Här är alla mina heta brudar på fiket! ;)

Tack igen för en underbar dag!

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0