UTLANDSRESA



Jag har inte nämnt för er läsare att jag och mina brudar börjat spana efter någon resa i sommar? ;) Det är hursomhelst jag, Anna, Linnea och Frida som för fulla muggar letar hotell, billiga priser, och bra partystäder som verkar lovande. Hittills är Greklands ö Kos högst på listan, men även Rhodos, Bulgarien, Rimini och Magaluf har kommit på tal... ;) Nu har vi iallafall precis suttit i en timme och letat, men inte hittat det vi vill ha... det ska ju vara billigast möjligt liksom! Men mer om det en annan dag...

Just nu ska jag precis lägga mig då jag ska ha sånglektion imorgon bitti och är helst något vaken då. Imorgon blir det att sova hos Martina tillsammans med Veronica då vi ska plugga och äta middag tillsammans imorgon kväll :) Troligtvis blir det ca 90% snack om massa annat också... (a) haha.

Godnatt!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0