PLANS OF THIS WEEKEND!

Godmorgon! Då gårdagen blev en ganska tidig kvæll trodde jag att jag skulle vara ordentligt utvilad nu, men det var precis lika jobbigt att gå upp ur sængen som alla andra morgnar denna veckan. Jag blev væl kanske inte gladare nær jag såg att det snøat under natten... pust.

Men, trots min trøtthet och hat till snø och kyla ær jag faktiskt på rætt bra humør æven idag, Jag har næmligen roliga planer till helgen :) Om ca en timme ska jag åka till jobbet, men idag tænkte jag faktiskt sluta ordinarie tid och inte jobba øver som alla andra kvællar. Æven min kæra kollega Emma ska sluta kl 16 som jag.
Sedan ska jag hem før att hinna duscha och lite så, sen kommer Emma hem till mig och vi ska tillsammans laga norges fetaste pannkakstårta till middag!! :D
Efter middagen ska vi fixa oss och sen blir det att inviga våran førsta utgång i Oslo! Det blir att slå klackarna i taket då min plånbok gapar tomt før baren, men nog ska jag ha lika kul før det ;) Så ikvæll blir det alltså party och imorgon på dagen har jag funderat på att antingen gå på någon grupptimme på SATS eller ta en promenad i den turistlockande Frogner-parken som ligger ett stenkast från min lægenhet.


Jag hittade en bild på Frogner plass på google. Hær bor jag!


Såhær ser min gata ut (dock ær fotot taget så byggnaden som jag bor i ær bakom fotografen).

Imorgon kvæll ska jag somsagt åka hem till Sebbe igen då han har førberett en øverraskning... gissa vem som ær gaaalet nyfiken på vad det kan vara?! Jag blir nog glad hursomhelst då att bara umgås med denna ælskade mænniska gøra mig høg av gjædje!

Nu ska jag få i mig lite frukost och sen blir det att åka till jobbet, ha en bra dag! (En extra hælsning till min ælskade och fina mamma som jag saknar lite idag)!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gud vad fint det ser ut att vara där du bor :D

2010-11-12 @ 12:51:41
URL: http://introducingangie
Postat av: Mamma

Jättefint där du bor! Hoppas ni får en kul utekväll i Oslo! Va rädd om dig! Jag saknar dig med, jätte mycket!!



Puss & kram

2010-11-12 @ 17:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0