SHEMALE? JAG?

Godkväll :) Efter en hektisk dag på jobbet och ett ordentligt ShapePulse pass på SATS med Emma sitter jag äntligen nyduschad och mätt i soffan och degar framför fejjan en stund. Arbetsuppgifterna på jobbet denna månad är verkligen inte lätt. Vi ska liksom bygga upp och fylla ut varor i hela butiken och tro mig, det är måååånga lådor som ska packas upp. Mina arbetskläder är väl inte superfancy heller... Rejäla snickarbyxor, en fleecetröja och en fickkniv i byxan... tror jag håller på att bli en man. (I skrivande stund ropade Mona på mig och ville ha hjälp till att sätta på tvättmaskinen som såg ut som att inte ha någon ström, så då gick jag in i min numera vardagliga mansroll och lyckades på något vänster få igång den efter att ha kollat kablar och knappar, HAHA).

Jag jobbar alltså väldigt hårt och har verkligen försökt visa framfötterna på jobbet och det verkar ha lönat sig rätt bra... ;) Då alla arbetsuppgifter är lediga och ska placeras ut på oss nya ansatta har jag jobbat hårt för att ha störtsta möjliga chans till något jag gärna skulle vilja ha. And guess what? Jag har blivit ansatt som chef för textilavdelningen, dvs kläder, skor, tyger och textiler för inredning!! :D Nu jävlar hörrni, det har stormat motvind på mig längs min väg till denna flytt, men nu börjar vinden äntligen vända känner jag. Tackar gudarna för det!

Har jag förresten nämnt att Mona (som är en av mina "sambos") är spa-terapeut och driver en egen skönhetssalong här i Oslo? En fördel med det är att hon ofta beställer in nya produkter och behandlingar och måste testa dom innan hon säljer dom. Och när jag kom hem i måndags presenterade hon en nybeställd behandling som ska ge permanent böjda ögonfransar. Vem tror ni volonterade sig frivilligt som försökskanin? ;) Haha. Självklart är dessa grejer testade innan, det är mest för att Mona ska prova att utföra behandlingar innan hon gör det på salongen. Så nu tittar mina ögonfransar rakt upp och ska göra det i upp till 8 veckor :) Yey!

Nej nu ska jag sova. Imorgon blir det ännu en tuff dag på jobbet, men sen senare ska jag få göra något jag längtat efter sen i söndags... träffa min älskade, finaste, underbaraste Sebastian <3

Godnat!

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag säger bara ett stort NAJS!!! och GRATTIS!! Till hela inlägget! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-11-10 @ 23:59:42
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0