VECKA 46, HERE I COME!

Måndag morgon och en ny vecka tar start!
Jag längtar faktiskt lite till jobbet eftersom jag äntligen ska få träffa mina härliga kollegor :) Så just nu njuter jag av en frukost bestående av havregrynsgröt med lingonsylt och en kopp te innan det är dags att gå till bussen.
Här kommer även en dagens outfit (eller ska jag kalla det för "påväg-till-jobbet-outfit"?) Jag har nämligen jobbkläder när jag är på arbetet...hehe.


Jeans - Cubus
Top - Cubus
Jacka - Gina Tricot

Efter jobbet ska jag åka raka vägen till SATS i Bekkestua för att gå på en av mina favoritgruppträningar; Zumba! :D Ni ska få min träningsplan för denna vecka ikväll.

Ha en fin dag!

/S.H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0