GOKVÄLL



Så var det sen kväll igen... repet idag gick jättebra, eller, efter en del stånk med att kunna spela i rätt tonart utan alltför svåra ackord (fick stämma ner gitarren en ters och sedan sätta ett kapo på typ andra bandet) hehe.
Men det gick ;)
Jag och Linnea ska somsagt spela/sjunga på en begravning på fredag och förutom att jag ska kompa Linnea på Hilary Duff's underbara låt "someone's watching over me", ska även jag sjunga "himlen är oskyldigt blå". Då jag faktiskt inte kan den helt får jag ägna denna kväll och imorgon förmiddag med att helt enkelt lära in den!

För er som inte vet tar Sebbe bilen över till Stockholm imorgon då han ska vara med i en simtävling i Väsby :)
Så imorgon vid 18-tiden ska jag möta upp min fina i stan för att gå ut och äta i kungshallarna...mys!
Har saknat honom galet mycket.

Nu ska jag titta lite mer på låtarna och sedan blir det sooova. Godnatt!

/S.H

Kommentarer
Postat av: sofia

haha ja men precis!

klart som fan att vi ska! kommer du hit under julen eller? <3

2010-10-27 @ 22:00:37
URL: http://sufias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0