SOMEONE'S WATCHING OVER ME

Jag har precis ätit lunch, fixat iordning mig och hunnit gå en liten förmiddagspromenad på 30 min :)
Alldeles strax ska jag röra mig mot bussen som ska ta mig till Liljeholmen och Stockholms Estetiska Gymnasium! Idag är det nämligen dags för rep av låten "someone's watching over me" som jag ska kompa Linnea på med gitarr på fredag. En släkting till Linnea har gått bort och vi ska spela låten på begravningen på fredag, och då är just denna låten väldigt fin med tanke på låtens titel. Så idag ska vi alltså repa den så får vi känna på låten :)

Det var väldigt längesedan ni fick en "dagens outfit" i denna blogg, så här kommer en...


Top - H&M
Jeans - Cubus
Smycken - Olika butiker

Nu ska jag kolla SL och börja åka. Hade tänkt svänga förbi Liljeholmsgallerian och förhoppningsvis hitta ett nytt smycke till min navelpiercing på Guldfynd!

/S.H

Kommentarer
Postat av: sofia

nej va lustigt då måste vi ha missat varandra precis. lämnade liljeholmen strax efter att ditt inlägg publicerats ser du ;) hoppas du mår bra sötis

2010-10-27 @ 18:58:35
URL: http://sufias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0