INSTÆLLD RIDNING

Hei! Fordi det er så lang vei til Haugergård der jeg skulle prøve hesten, har jeg bestemt meg for at inte fara dit og istællet finne ett stall som er nermere.
Så jeg skal snart gå til Bekkestua sentrum for at ge mitt CV till en skobutikk som trenger extra-personal! Sen skal jeg kanske til Sebbe, men nå er han å trener i Nadderudhallen. Jeg kanske skal gå førbi å titta litt? :)

Haha vad tyckte ni om min norsk-svenska? haha. Den ær långt ifrån perfekt nær jag ska freeweeba lite, men jag kan iallafall mina dagliga glosor och meningar! Hær kommer några meningar jag har lært mig:

Jeg er stappmett fordi jeg har spist mye sjokolade = jag ær proppmætt eftersom jag har ætit mycket choklad.
Vil du prøve at holde i en edderkopp? = vill du prova att hålla i en spindel?
Nei, jeg hater dem!! = nej, jag hatar dom!!
Jeg føler meg syk og har vondt i halsen = jag kænner mig dålig/sjuk och har ont i halsen.
Jeg kan ikke uttale ordene så bra akkurat nå = jag kan inte uttala orden så bra riktigt ænnu.
Jeg trenger massevis av klær fra denne klesbutikk så jeg kan bruke mitt nye klesskap = jag behæver massa klæder från denna klædesbutik så jag kan anvænda mitt nya klædskåp.
Hvorfor er du så sint? = varfør ær du så arg?
Jeg og Sebastian har nå varit sammen i fire uker = jag och Sebastian har nu varit tillsammans i 4 veckor.


Dær fick ni ett litet smakprov av mitt lærande ;) hehe.
Nå skal jeg iallefall ta på meg klær og sen gå ut!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0