LIVET LEKER

Hej och hå. Nu ær jag ledig før dagen och har alltså lite fritid :) Idag har det gått jættebra igen. Jag har fått ett nytt rum i huset dær det inte finns några spindlar och jag blev så glad øver att familjen ær så gulliga och førstående før min spindelfobi att jag køpt ett paket kakor och ett tack-kort før att visa min tacksamhet! :) Så hoppas dom blir glada nær dom ser det på køksbordet nær dom kommer hem från jobbet.

Ikvæll ska vi flytta upp en garderob till mitt nya rum och senare hade jag tænkt træffa Sebbe :) Jag har det så himla bra nær jag ær med honom... igår låssaskæftade vi mot varandra och skojade rætt mycket, jag skrattade så mycket så jag næstan har træningsværk i magmusklerna idag! haha, nejdå.

Nu ska jag plugga mer norska och sedan ska jag ut på en promenad tror jag!
Ha det bra!

/S.H

Kommentarer
Postat av: "faster" Lotta

Pratade med brodern min och fick då hra skvallret att du blivit nrrbagge. Va ju tvungen å skutta in hit för å kolla vad du pysslade me. Låter som en kanon familj du hamnat hos. Kan tänka mej att mamma och Fredrik saknar sin sångfågel hemma nu! Va rädd om dej bruden



Lotta

2010-09-16 @ 14:51:26
Postat av: "faster" Lotta

Föresten. Byt ut texfärgen, man ser ju inte vad folk har skrivit.!

2010-09-16 @ 14:52:22
Postat av: Stephanie Hansson

Lotta: Ja, nu ær jag en norsk jente ;) Haha ja jag ska be någon hjælpa mig med det, jag vet sjælv inte hur man gør ;) ta hand om dig!

2010-09-16 @ 16:50:13
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0