OKAY. JAG BEHØVER EN NY BLOGGDESIGN!

Jag har børjat få tillbaka lusten att blogga igen! MEN, det ær så fruktansvært tråkigt att min bloggdesign liksom gør att jag inte riktigt vill skylta med min blogg då den ær så otroligt tråkig. Jag kan helt pløtsligt efter en hændelse kænna att "yes! Nu ska jag ta mig i kragen och blogga om just detta!", så klickar jag in på min blogg och møts av en rosa færg och en gammal bild på mig sjælv... snark.

Så nu undrar jag om det finns någon dærute som har lite pejling på att fixa en relativt nice design så jag faktiskt inte behøver skæmmas øver att jag har en blogg? :) Jag vet att mamma skulle bli fruktansvært glad om hon fick lite mer uppdatering om mig och mitt liv hær i norge. Och Anna, hon tror ju att jag fortfarande ær i Alanya.

Det finns faktiskt massor av nya saker om mig som ni inte vet om før att jag inte kan blogga om det. Typ;
Jag jobbar på ett cafe.
Jag har en pojkvæn som heter Sven.
Jag har slingat håret ljust.

Så, før att bara sammanfatta allt detta så vill jag egentligen bara sæga att jag vill børja blogga igen, men vill ha en ny design først :) Någon som har lust att hjælpa till?

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

hahahah Steffi!! :) Kolla med Maria, hon kan säkert hjälpa dig! <3

2011-08-24 @ 11:35:13
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0