EN OVÄNTAD ÖVERRASKNING



Bilden säger väl en del? Och leendet som är klistrat i mitt ansikte säger nog allt. Efter jobbet idag, bytte jag om till ridkläder och tog en promenad till galoppstallet som jag nämnt i tidigare inlägg. Jag var nämligen förbi där igår och frågade om jag fick komma idag, vilket jag då fick :) Men jag hade bara förväntningar på att få pyssla lite med hästarna och stallet ikväll, då hästarna jag ska börja träna inte ska sättas igång förrän om ett par veckor. Så när jag kom dit började jag med att borsta två hästar och bara myste som jag bara kan göra i sällskap med dessa fantastiska varelser. När klockan sedan började närma sig 18 och jag började göra mig klar till att gå till bussen, träffade jag på en jättetrevlig kvinna i 30 årsåldern som precis skulle ut och rida och guess what... Hon frågade om jag ville följa med på hennes andra häst. Typ... HELL YEAH? :D
Så jag följde först med ut på en liten runda bland villaområdet och sedan red jag vidare på banan med henne som tränare! Det var huuuur kul som helst!! :) Och gissa om jag är trött i benen nu... red intensiv dressyr med lösgörande arbete i ca 1 timme... jobbigt men verkligen awesome.

Dethär var exakt vad jag behövde. TACK för att jag fick lägga tankarna på något annat för ett tag! Nu ska jag chilla vidare framför MTVs "The X-Effect" och sedan blir det läggdags... Godnatt!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0