HUNDVAKT!

Halloj!
Efter en heltsinnesjukt trevlig lördagsnatt i Oslo med Emma, är det väldigt skönt att bara ta det lugnt ikväll. Jag har sedan några dagar tillbaka lovat att vara hundvakt åt Armins hund, så ikväll är jag hundvakt till den största schäfern jag någonsin sett! Han heter Leo och är en riktig bamse som är hur gullig som helst, men är liiiite hyper då han bara är ett år gammal :P



Vi kom precis in från en promenad och busade lite när vi kom in. Nu igger Leo på mattan nedanför soffan och halvsover medan jag kollar på norska "lyxfällan" i brist på annat att göra... Hoppas att Ior Ekström loggar in på skype snart så någon kan underhålla mig ;) haha.

/S.H

Kommentarer
Postat av: Mamma

Iiiiiiiiii va söööööt!!

2011-01-16 @ 20:35:34
Postat av: linnea

men oj! Vilkan skruppisar! Saknar dig min fina..<3

2011-01-16 @ 22:42:41
URL: http://linneageorgny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0