THURSTIG? NO, THURSDAY!

Kollakollakolla! Jag advancerar och bloggar tidigt på morgonen såhär mitt i veckan... låt det inte bli en vana bara ;) Det är inte alls säkert att jag orkar gå upp några minuter tidigare varje dag för att blogga, hehe.

Dagens planer blir att först jobba 8-16, sedan ska jag möta upp Sebastian för att hämta upp mina ridsaker som jag har haft hos honom. Efter det blir det att träna Step och Core på mitt älskade SATS! :) En toppendag alltså.


Bjuder på ett morgonsmile! :)

Nu ska jag kasta i mig frukost och sedan springa till tunnelbanan. Ha en fin dag! :)

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Sötast!!

2011-01-20 @ 13:34:11
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0