BEACH -11

Snön börjar smälta, solen tittar fram bakom vintermolnen, butikerna fylls med vårens nya kollektioner... Det är dags. Träningen inför Beach -11 börjar NU!

Jag har långsamt tagit mig in i min nyttiga livsstil i ca 2 veckors tid, och nu börjar allvaret! ;) Jag har nu satt upp ett mål inför sommaren och ska nu alltså fullfölja min plan genom träning och rätt kost för att komma dit. Regel numero uno är självklart att sluta småäta på alla förbaskade kakor vi får gratis på jobbet, och jag klarar mig faktiskt oväntat bra! haha. Nästa steg är att inte sluta äta, men att äta rätt. Byt ut vissa produkter till "less fat", råris, couscous, grönsaker, fisk... ja, ni förstår. Och slutligen; Överanvända mitt träninskort på SATS! :)
Jag har redan nu börjat märka skillnad sedan jag bestämt mig och börjat dehär projektet. Inte så mycket fysisk skillnad ännu, men psykiskt. Jag mår bättre och känner mig motiverad och taggad att göra mig själv välmående! :)

Just nu lagar jag mat. Middagen blir kokta grönsaker och lax. Jag försöker att skippa pasta och bröd så långt det bara går och istället äta nyttiga fetter som finns just i fisk :) Om ca 2 timmar ska jag möta Emma på gymmet och så ska vi springa på löpbandet igen. I lördags klarade jag 7 km!! :)

Men nu ska jag äta min mat som precis blivit klar!

/S.H


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gu va duktig du är! Just det där med pasta.. Det är ju så gott men jag ska oxå försöka undvika;-)

ha en bra vecka <33

2011-03-08 @ 07:33:13
Postat av: Anna

Duktig du är! :-) <3

2011-03-08 @ 09:56:29
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0