DET VAR INTE JAG, DET VAR TARA!



Denna underbart söta hund vid namn Tara fick följa med mig och Emma på en liten promenad runt slottsparken tidigare ikväll :) Jag och Emma har, trots att vi umgås 24 timmar om dygnet, alltid sjukt mycket att prata om! Om det någongång skulle sina på samtalsämnen hittar vi bara på nya... haha du är för skön, bruden! ;)

Men nu till överskriften. Jag tänkte absolut inte gå in på det detaljerat (jag blir enormt generad och full av skam såfort jag tänker på det). Men jag kan ju bara säga somså att mitt försök till att vara lite gullig mot Mr X totalmisslyckades och jag fick en liten tillsägelse av en militärchef med en hjälm och en stor fjäder på huvudet... hm. Hela grejen var ju bara så pinsam. Om jag inte nämnt det så är Mr X militär och stod denna kvällen vakt på slottet i Oslo, och det var alltså där allt bara gick fel ikväll, haha. Menmen.


Ojojoj... är det Mr X vi har här? ;)

Nu ska jag bara fortsätta snacka lite med härliga människor på facebook och sedan soooova. Natti!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Mami

Haha, jaha.. Tänk att jag känner dig så väl!! När du sa igår att ni ska ut och gå runt slottsparken, anade jag ugglor i mossen! Haha Men är det ugglan på fotot?? nyfiken kram

2011-03-18 @ 05:39:10
Postat av: Stephanie Hansson

hahaha mamma! ja de är det... (a)

2011-03-18 @ 18:55:26
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0