FINALLY!!

Mitt internet har totaldampat denna veckan. Stängt av och satt på sig hela tiden och så har den varit sjuuukt seg. Detta är första gången som den verkar fungera ordentligt *peppapeppa*! ;)
Jaa, ni. Eftersom det är så sent nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva... hade tagit lite bilder och sånt under veckan som jag egentligen velat lägga upp i tidigare inlägg, men eftersom att det inte blivit några inlägg känns det ju lite wierd att lägga upp massa osammanhängande bilder... hehe.


Bantningspiller... en bluff?

Imorgon bitti ska jag och Emma till SATS och springa lite iallafall :) Då lär ni få lite bilder till imorgon. Jag har ju börjat min kur med något som heter "30 days" och är nu på min tredje dag. När jag köpte dom frågade jag efter ett bantningspiller, men läste sedan om det på internet och såg att det bara är ett jävla naturmedel som rensar ur slaggprodukter ur kroppen och därmed kanske man tappar ett par kilon... känner mig lurad. Menmen... everything happens for a reason, så jag antar att det inte är meningen att jag ska ta bantningspiller.

Och en sak som jag ser sjukt fram emot... nästa onsdag är Mr X klar med militären... ;)

/S.H


Kommentarer
Postat av: hmm

Hadde du sett på tv2 hjelper deg i dag, handlet det om 30 days. der sa forskere at det bare var no tull!!!!

det var heller skadelig for kroppen!!!

http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/slankerdeg/-slankepillene-30days-er-daarlig-dokumentert-mener-fedmeekspert-3450365.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0