I CAN'T FEEL MY FEETS

Ja, ungefär så känner jag just nu efter 3 kilometers löpning och sedan 1 timmes Zumba! Att mina muskler är typ halvt döda är väl kanske inte så kul, men goooood vad skönt det känns efter att man har tränat :)


Hög på endorfiner? :)

Just nu lagar jag iallafall en välbehövlig middag; Lax och ris! Mumma. Jag lever ju mest på grönsaker, couscous, keso och kaffe numera, så lite riktig mat lite här och där gör mig helt fantastiskt lycklig... haha.

Nu ska jag äta och sedan pyssla lite med saker som har med sommaren att göra. Vill fortfarande inte avslöja vad det är då jag inte riktigt är säker på att det kommer gå, men hoppas kan man!

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0