I HEART MY BED

Denna dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Mot eftermiddagen när jag var på jobbet, fick jag jättekonstiga värkar i magen och fick så ont så jag var tvungen att tacka för mig och åka hem.
Eftersom jag tyckte så synd om mig själv, sköt jag bort min diet på sallad, couscous och svart kaffe, och köpte istället med mig en pizza och ett paket ballerinakex. Så här har jag legat i min säng i ca 7 timmar i sträck och bara kollat på serier och tagit hand om min stackars kropp.


Självklart fick även det senaste numret av Cosmopolitan även följa med mig hem... :) Att läsa på norska har blivit en vana, men ibland kommer det några ord eller uttryck som jag inte förstår, så då får jag helt enkelt gissa vad jag läser! haha ;)

Nu ska jag återgå till min tidning i väntan på Emma, vi ska se film innan det är läggdags! Nattinatti!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0