LÄKARBESÖK IGEN

Jag nämnde nog aldrig att jag gick till läkaren för första gången i Oslo för 3 veckor sedan? Jag har hursomhelst haft problem med min ena fot sedan jag kom tillbaka från Thailand och har nu alltså en knöl som kliaaaar något så makalöst så jag knappt kan sova. På senaste läkarbesöket fick jag en salva som skulle ta bort klådan och allt på 2 veckor, men nu har det gått 3 och problemet har bara blivit värre... hoppas bara jag inte behöver betala hela saftiga 750 kr för detta läkarbesök också... :(

Men nu till annat. Just nu äter jag frukost och ska alldeles strax till läkaren. Sedan ska jag jobba helt till klockan 20 ikväll, och sedan blir det att göra lite saker som jag nog kommer ta upp på bloggen senare :)

Jaja, nu måste jag skynda mig så jag hinner allt!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad jobbar du med? :)

2011-03-29 @ 17:07:46
Postat av: Stephanie Hansson

Hanna: Jag är butiksmedarbetare i en nosk lågpriskedja där jag i våran butik är ansvarig över textilavdelningen (dvs. kläder och hemtextil) :)

2011-03-31 @ 07:00:03
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Okej! Coolt :)

Vänjer man sig lätt vid norska?

2011-03-31 @ 11:40:44
Postat av: Stephanie Hansson

Hanna: Man brukar ju sæga att man antingen har lætt før matte eller språk, och jag har då lættare før språk. Så jag skulle inte sæga att det ær så svårt att komma in i det :) Bara vissa ord som ær helt olikt svenska, men annars låter det mesta likadant fast med en liten twist ;)

2011-03-31 @ 14:46:08
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0