NEXT STOP, PARADISE HOTEL?

Godmorgon!
Efter ytterligare strul med internet här i huset, verkar det som att det äntligen har hoppat igång, så nu är det bara att hålla tummarna för att det håller... igår kunde jag iallafall se 3 avsnitt av förra säsongens "paradise hotel" på tv6play utan några konstigheter ;)

Och på tal om det; Paradise hotel. Vilket spel alltså. Jag har aldrig följt det, men så fick jag och Emma för oss att se på det en kväll och jag säger då bara det; jag är fast. Haha. Jag är verkligen helt faschinerad över deltagarnas taktiker, fula knep och falskhet kommer ifrån... I love it! Får mig faktiskt att bli lite sugen på att söka.. haha.


Undrar hur länge jag hade hållt mig kvar i paradiset...?

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0