NU ÄR BATTERIERNA LADDADE IGEN

Hallå! :)
Nu plötsligt när jag varit hemma en sväng och fått vara med de personer jag älskar och bryr mig om, känns det verkligen som att jag fått en nytändning i livsglädjen! En himla underbar känsla. Nu har jag lust att blogga, lust att laga en lite mer advancerad maträtt än makaroner, lust att träna... ja, helt enkelt lust till allt.

Så. Helgen hemma var helt underbar! Jag hann med massor; Rida Lindas häst, Överraska Anna på hennes inflyttningsfirande, Kolla på film med Linnea, äta middag hos mormor, shoppa i skärholmen centrum, spela kort med familjen, fika semla på kaffestugan... ja ni ser ju bara! Så det var riktigt kul och skönt att komma hem :)

Men nu är jag iallafall tillbaka i Norge igen, och man kan säga att det började med en rivstart just pga min nya ork! Jag jobbade dubbelpass igår OCH gick och storhandlade till denna månad med Emma :) Nu har jag börjat mitt nya nyttiga liv (BEACH 2011!!), så jag köpte bara massa nyttig mat som; Råris, couscous, grönsaker, frukt, bönor, wokblandningar, filmjölk, musli, te... osvosv. Nu jäklar ska mina extrakilon bort så jag blir lika nöjd som jag var förra sommaren! :)



Just nu sitter jag iallafall på mitt rum och äter frukost (Filmjölk med naturell musliblandning, solroskärnor och linfrö och en kopp kaffe). Igår kväll städade jag rummet så det är himla mysigt att sitta under mitt takfönster och bara lyssna på storstadslivet utanför och vakna till en kopp kaffe! Mysmys... Nu trivs jag. Men snart ska jag ta mig till jobbet och ikväll blir det nog att kolla lite mer på en grej som jag och Emma spontant kom på igår... det ser ut att bli av iallafall ;) Ni får se...

/S.H

Kommentarer
Postat av: Fridah

Hej Stephanie!



Jag är praktikant på Skugge & Co och vi skulle vilja bjuda in dig till ett event för en ungdomsbok.

Vi behöver din mailadress, så vi skulle bli glada om du ville skicka den till mig på [email protected]! :)



Mvh

Fridah

2011-03-03 @ 11:07:13
URL: http://skuggeco.se
Postat av: Mamsilusen

Va glad jag blev av ditt inlägg<33 vi ses snart igen! Kram kram

2011-03-03 @ 18:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0