...OCH HELGEN KAN BÖRJA!

Åh så skönt att det är fredag och att jag och Emma är lediga imorgon!! :) Morgondagen har vi planerat in i minsta detalj nästan, medan jag idag inte hade något att göra efter jobbet. Så jag passade på att svänga förbi vinmonopolet för att förbereda inför imorgon och sedan åkte jag hem och städade mitt rum! Haha jag vet, det kanske låter konstigt att jag frivilligt städar mitt rum på en fredagkväll, men jag mådde seriöst dåligt när jag kom hem och såg hela fanskapet... så då satte jag på musik och gjorde något åt det!


Såhär fint blev det i mitt rum! :)

Så... vad jag jag göra nu? Det blir väl att hänga på facebook tills Emma kommer hem så vi kan laga mat tillsammans! Vi hörs senare ikväll, om ni inte ska ut i dimman så att säga ;) Ha en fin helg!

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad mysigt det ser ut! :)

2011-03-18 @ 23:40:05
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Amanda ♥

Var med och tävla om en länkning genom att svara rätt på gåtan!

2011-03-18 @ 23:56:29
URL: http://sjundemaj.gblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0