tisDAGENS


Idag får gårdagens shopping prövas för första gången! :) Jag älskar verkligen den aprikosfärgade hooden jag köpte på Bik Bok, 49 kr. Köpte även 2 par jeansleggins för 99 kr totalt, ett par örhängen samt en vit bomullsskjorta.

Dagens planer: Jobb kl 8-13, träna, skypa med mamma och sedan sola.
Dagens klädsel: Min nya hood, jeansleggins och en vit topp. Pärlörhängen. Mysklädd :)
Dagens frisyr: Plattat, utsläppt.
Dagens humör: Helt okej, är lite död i kroppen efter all löpning igår. Kanske inte hade behövt springa 3 km extra... Ajajaj.
Dagens väder: Blå himmel, soligt, 3 plusgrader.
Dagens längtan: Skypen med mamma! :)
Dagens tråkigaste: Att behöva vakna kl 06.00...
Dagens borde: Fortfarande, vika in min tvätt som ännu ligger i en stor hög på golvet...
Dagens vill ha: Ett par skinnhandskar... mina är borta.
Dagens beroende: Tuggummi. Dom ersätter mitt sötsug.
Dagens låt: Freaky like me - Madcon.

Dags att kila till tunnelbanan! Ha en fin dag! :)

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0