3 AV 4 LÅTAR KLARA!

Sådärja! Inspelning av basen gick jättebra i måndags och trummorna som började strula har fixats till igen med hjälp av Kim :) Nu är alltså bara fairytale kvar att fixa. Vilket känns lite stressande, men snäll som Agneta är, ska hon hjälpa mig med att spela in den eftersom varken Linnea eller Frida hann kolla på den (inspelningen skulle varit idag). Så lite synd, men ändå tur att Agneta hjälper mig, puh! :)
Vi har löst det såhär: om hon inte hinner spela in den innan fredag så ska jag spela in sången iallafall till en karaokeinspelning. Sedan när jag är tillbaka i Stockholm så lägger hon antingen på ackord till inspelningen eller spelar helt från början till min sång. Lite klurigt, men det är den enda lösningen på problemet och jag är somsagt hur tacksam som helst för den hjälp jag får!
Nationella prov i Engelska B kommer även i kläm eftersom jag är borta och därmed kanske missar ett moment. Men jag och Maggan håller på att kolla upp om jag kan göra provet med någon klass i falkenberg så jag slipper missa det! Hoppas det går....
/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0