SKIVOMSLAGET!

Nu när bakgrunderna till låtarna är till stor del klara har jag börjat fokusera på skivomslag och fodral mm.
Igår fotades jag för skivomslaget och jag blev jättenöjd med bilderna! :) Ett namn på skivan har jag också tänkt ut. Eftersom att låtarna är covers ville jag att det skulle framgå på något sätt utan att verka för avståndstagande från själva musiken, så det tog ett tag innan jag kunde komma på något som överhuvudtaget skulle kunna tänkas passa, haha. Tillsist så valde jag att det ska stå "Stephanie Hansson - this is my voice" på CD omslaget och det känner jag mig bekväm i :)

Jag åker ju till falkenberg på lördag, så jag ska planera in ett besök på någon affär som säljer "tomma" skivor och CD-fodral redan på söndag så jag verkligen inte glömmer bort det!
Det känns så himla kul att jag snart är på stadiet där jag börjar spela in sången på låtarna! Är jättepeppad på det!

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0