SNART KLAR...

Nu är trummorna inspelade på "did you get my message" och det låter galet bra enligt mig! :)
Härnäst är det basen som ska spelas in på "gravity" och "did you...", och det ska göras redan nu i eftermiddag.
Så om allt går som det ska, så ser det ut såhär vid denna dagens slut:
Gravity: Klar!
Did you get my message: Klar!
Realize: Klar!
Fairytale: Inspelning på onsdag.
Som man ser, så är snart allt klart och det känns enormt skönt att känna sig i fas och vara hyfsat lugn då jag åker till falkenberg på lördag för att spela in sången :) Det enda som jag kanske är lite orolig för är "fairytale" då den inte är inspelad och måste absolut sättas på en kväll då det inte finns fler lediga tider i studion efter det... så lite magknip på det. Men jag försöker hålla mig lugn då det inte finns en anledning till att stressa upp sig på sådant som inte ännu inträffat ;)
/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0