SNART...

Igår lyckades jag och Oscar sjunga in allt på "did you get my message", så nu återstår massa mixning! :) Jag har pga min förkylning och tidspress bestämt att inte spela in "fairytale" då jag inte känner att jag hinner göra det. Jag vill hellre ha tid till att mixa låtarna bra och få dom att låta som jag vill istället för att mixa dom lite halvt för att hinna spela in en fjärde låt. Hellre kvalitet istället för kvantitet. Så "fairytale" är struken från listan!
Idag ska jag mixa på "did you" och det ska jag även göra imorgon. På måndag och tisdag ska jag fixa det absolut sista och sedan lägga över låtarna på CD! :) Jag ska även kontakta Birgitta som hjälper mig med skivomslaget så hon kan skriva in låtlistan på baksidan! Åh jag börjar närma mig ett slutresultat här.... ;)
/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0